Hmanocska-Virtuális Asszisztens, Titkárnő

Ha segítségre van szüksége

Árlista


Az itt leírt szolgáltatások árai tájékoztató jellegűek, a leggyakrabban előforduló kérésekre vonatkoznak.

Komplex titkárnői tevékenység

Alap óradíj (Nincs minimális óraszám)

1.000,- Ft/óra

Irodai szolgáltatás:

  • Telefonügyelet 8-18h-ig: 500 Ft/óra
    Ha Ön nem elérhető (tárgyalás, külföldi út stb. miatt), de szeretné, ha ügyfelei ezen idő alatt sem maradnának magukra, és ne egy gépi hangpostafiók, hanem egy valós személy fogadja a hívásukat, az érintett időszakban átirányíthatja irodámra a hívásait.
  • Telefonügyelet, üzenetfelvétel munkaidőn túl, hétvégén és ünnepnapokon 800Ft / óra
  • Interneten való kutatás: 500 Ft/óra
    Keresés és kutatás internetes eszközökkel a kijelölt témákban, beszámoló készítése a talált információkról az Ön által kért formában.
  • Internetes hirdetésfeladás: 600 Ft/óra
    Hirdetések feladása az Ön által kért helyekre, az Ön által megadott formában. Segítség a hirdetés szövegének és formátumának megalkotásában
  • Irodai ügyviteli feladatok ellátása: 1.000 Ft/óra
    Postai és elektronikus levél, fax érkeztetése, szortírozása, megválaszolása. Rutinkérdések megválaszolása, a fontos posta azonnali és közvetlen továbbítása az illetékesek felé. számlák gyűjtése, időrendbe sorolása, könyvelésre előkészítése, lefűzése.
  • Kiadványszerkesztés: 1.000 Ft/óra
    Hírlevelek, szórólapok, hirdetések és egyéb média szerkesztése az Ön igénye szerint.
  • Határidő-figyelés: 200 Ft/dátum
    Minden Ön által fontosnak ítélt időpont előtt az Ön által kért figyelmeztetést küldjük Így nem mulaszt el egyetlen fontos találkozót, határidőt, születésnapot vagy évfordulót sem. Ez a szolgáltatás hasznos lehet a fizetési, adózási határidők esetében, projectek határidejének közeledtekor.
  • Gépelés - szövegszerkesztés (A4 / 1800 karakter): 600,- Ft/oldal

  • Adatbázis-feltöltés, -kezelés: 10-50 Ft /rekord (minimum ár: 500 Ft)
    Excel és egyéb táblákba adatfelvitel.
    Nagy mennyiségű adat rögzítése egyedi megállapodás alapján.
  • Angol nyelvű gépelés csak írott anyagról: 700Ft /oldal
  • CD - írás: 300,- Ft/db

  • DVD - írás: 450,- Ft/db

  • Floppy - írás: 200,- Ft/db

  • Fénymásolás: A/4 fekete - fehér: 15,- Ft/lap

  • Fénymásolás: A/4 színes: 90,- Ft/lap
  • Nyomtatás fekete - fehér:15,- Ft/lap

  • Scannelés A/4: 200,- Ft/oldal

  • Honlap-karbantartás:

  • Moderátori munka ellátása: 1.000 Ft/óra
  • Honlap havi frissítése /maximum 2000 karakter és 1-10 kép cseréje/: 3.000 Ft/hó
  • Honlap heti frissítése /maximum. havi 14000 karakter és 1-50 kép cseréje/: 8.000 Ft/hó

Csomagajánlataim:

Adminisztrátor: 48.000Ft / hó
- heti 12 munkaóra
- általános adminisztrációs és ügyintézői feladatok a szolgáltatási listáról vegyesen

Asszisztens: 88.000Ft /hó
- heti 20 munkaóra
- általános adminisztrációs és ügyintézői feladatok a szolgáltatási listáról vegyesen


Amely szolgáltatás díjazását nem találja, vagy egyedi ajánlatot kér, kérem vegye fel velem a kapcsolatot!





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 10
Heti: 142
Havi: 259
Össz.: 17 755

Látogatottság növelés
Oldal: Árlista
Hmanocska-Virtuális Asszisztens, Titkárnő - © 2008 - 2024 - hmanocska.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »