Hmanocska-Virtuális Asszisztens, Titkárnő
Ha segítségre van szüksége
Árlista
Az itt leírt szolgáltatások árai tájékoztató jellegűek, a leggyakrabban előforduló kérésekre vonatkoznak.
Komplex titkárnői tevékenység
Alap óradíj (Nincs minimális óraszám)
1.000,- Ft/óra
Irodai szolgáltatás:
- Telefonügyelet 8-18h-ig: 500 Ft/óra
Ha Ön nem elérhető (tárgyalás, külföldi út stb. miatt), de szeretné, ha ügyfelei ezen idő alatt sem maradnának magukra, és ne egy gépi hangpostafiók, hanem egy valós személy fogadja a hívásukat, az érintett időszakban átirányíthatja irodámra a hívásait.
- Telefonügyelet, üzenetfelvétel munkaidőn túl, hétvégén és ünnepnapokon 800Ft / óra
- Interneten való kutatás: 500 Ft/óra
Keresés és kutatás internetes eszközökkel a kijelölt témákban, beszámoló készítése a talált információkról az Ön által kért formában.
- Internetes hirdetésfeladás: 600 Ft/óra
Hirdetések feladása az Ön által kért helyekre, az Ön által megadott formában. Segítség a hirdetés szövegének és formátumának megalkotásában
- Irodai ügyviteli feladatok ellátása: 1.000 Ft/óra
Postai és elektronikus levél, fax érkeztetése, szortírozása, megválaszolása. Rutinkérdések megválaszolása, a fontos posta azonnali és közvetlen továbbítása az illetékesek felé. számlák gyűjtése, időrendbe sorolása, könyvelésre előkészítése, lefűzése.
- Kiadványszerkesztés: 1.000 Ft/óra
Hírlevelek, szórólapok, hirdetések és egyéb média szerkesztése az Ön igénye szerint.
- Határidő-figyelés: 200 Ft/dátum
Minden Ön által fontosnak ítélt időpont előtt az Ön által kért figyelmeztetést küldjük Így nem mulaszt el egyetlen fontos találkozót, határidőt, születésnapot vagy évfordulót sem. Ez a szolgáltatás hasznos lehet a fizetési, adózási határidők esetében, projectek határidejének közeledtekor.
-
Gépelés - szövegszerkesztés (A4 / 1800 karakter): 600,- Ft/oldal
- Adatbázis-feltöltés, -kezelés: 10-50 Ft /rekord (minimum ár: 500 Ft)
Excel és egyéb táblákba adatfelvitel.
Nagy mennyiségű adat rögzítése egyedi megállapodás alapján.
- Angol nyelvű gépelés csak írott anyagról: 700Ft /oldal
-
CD - írás: 300,- Ft/db
-
DVD - írás: 450,- Ft/db
-
Floppy - írás: 200,- Ft/db
-
Fénymásolás: A/4 fekete - fehér: 15,- Ft/lap
- Fénymásolás: A/4 színes: 90,- Ft/lap
-
Nyomtatás fekete - fehér:15,- Ft/lap
-
Scannelés A/4: 200,- Ft/oldal
-
Honlap-karbantartás:
- Moderátori munka ellátása: 1.000 Ft/óra
- Honlap havi frissítése /maximum 2000 karakter és 1-10 kép cseréje/: 3.000 Ft/hó
- Honlap heti frissítése /maximum. havi 14000 karakter és 1-50 kép cseréje/: 8.000 Ft/hó
Csomagajánlataim:
Adminisztrátor: 48.000Ft / hó
- heti 12 munkaóra
- általános adminisztrációs és ügyintézői feladatok a szolgáltatási listáról vegyesen
Asszisztens: 88.000Ft /hó
- heti 20 munkaóra
- általános adminisztrációs és ügyintézői feladatok a szolgáltatási listáról vegyesen
Amely szolgáltatás díjazását nem találja, vagy egyedi ajánlatot kér, kérem vegye fel velem a kapcsolatot!